wtorek, 12 lipca 2011

Paweł Wiącek – "Jak podnieść się po zdradzie i rozpocząć nowe udane życie"

Wstęp
"Kiedy kilka lat temu, w sposób czysto przypadkowy, odkryłem zdradę mojej dziewczyny, zawalił mi się cały świat. Wszystko, w co tak bard­zo wierzyłem, nagle przestało istnieć. Na początku był ból i brak zrozumienia sytuacji, a potem? Potem było już tylko gorzej. Proces podnoszenia się po upadku nie był dla mnie czymś łatwym i prostym.
Rady przyjaciół i znajomych typu: ,,Nie przejmuj się tym”, „Dasz so­bie radę”, ,,Znajdziesz sobie kogoś innego”, nie przynosiły żadnego efektu. Pomimo upływu czasu wciąż nosiłem w sobie ból, żal, złość i brak zrozum­ienia dla osoby, która mnie zraniła. Mijał dzień za dniem, a ja zamiast żyć i planować przyszłość, tkwiłem myślami w przeszłości, nie potrafiąc się od niej uwolnić.
Nie mogąc sobie poradzić z sytuacją, zacząłem czytać dosłownie wszystko, co tylko mogłem dostać na ten temat i najlepsze tytuły będę chciał tutaj polecić. Dużą pomoc otrzymałem również od ludzi, którzy dbali o to, abym podążał we właściwym kierunku. Pieczołowicie zbierana wiedza umożliwiła mi wewnętrzną transformację i pomogła wrócić do pięknego świata. Usłyszałem gdzieś, że zdrada może być motorem największego wz­rostu, jeśli tylko odpowiednio wykorzystamy ten szczególny czas. Z całą odpowiedzialnością podpisuje się pod tymi słowami.
Ponieważ z doświadczenia wiem, jak abstrakcyjnie czuje się człowiek po zdradzie i jak ciężko mu na sercu, postanowiłem podzielić się tym wszyst­kim co mi pomogło i przekazać sprawdzone sposoby na odnalezienie się w trudnej sytuacji.
Życzę Ci drogi czytelniku powodzenia w zastosowaniu opisanych tu technik. Mam nadzieje, że już wkrótce Twoje życie wypełni radość i szczęście. Chcę pomóc Ci w tej drodze, czy pozwolisz wziąć się za rękę?"

                                            Paweł Wiącek


Dajemy Ci 50% rabat na zakup!
Oto on:
900123736983
Wystarczy go wpisać w trakcie zamawiania w odpowiednie miejsce.

Brak komentarzy: