Książka ta łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym. To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja. Znajdziesz w niej m.in.:
Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę,
Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.
- PrzedmowaWstępSkąd wziąć pomysł na sklep internetowy?Pasja, zainteresowania, hobbyUmiejętności – rękodziełoWiedza, doświadczeniaNiezaspokojone potrzeby, luka na rynkuInnowacyjny pomysł przywieziony z zagranicyMotywacja i przygotowanie do uruchomienia e-sklepuKto pomoże Ci osiągnąć sukces?Cele i rozwój biznesuMetody wyznaczania celówCele finansowePodstawowe założeniaZarządzanie budżetem w działalności e-commerceProgramowanie na sukcesOrganizacja i planowanie pracyDelegacja zadańPierwsze działaniaRynek i korzyściCo jest potrzebne na start?Nazwa sklepu internetowego i zakup domenyJakie oprogramowanie wybraćCechy dobrej szaty graficznejPrzygotowanie stron informacyjnych wraz z zawartościąTworzenie opisów produktówTekstZalety własnych (dobrze przygotowanych) opisówZasada AIDAPraktyczne wskazówkiElementy strony produktu, które budują zaufanieZdjęcia 126Pokonywanie trudnościNieznajomość technologiiPrzytłoczenie liczbą działań do wykonania i pytanie„od czego zacząć?”Godzenie pracy z życiem rodzinnymWyzwania związane z logistykąSamodyscyplinaHistorie sukcesuWłasny e-sklep z dzieckiem u boku – Katarzyna Mitas, MayLilyPasja i styl życia receptą na sukces – Patrycja Bujalska-Jabrzyk,OrganeoŁączenie studiów z prowadzeniem e-sklepu – Justyna Janik,BeksaWąska nisza, przekora i pozytywne myślenie – Joanna Krajewska-Godziek, Poszetka.comI co dalej...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz