poniedziałek, 24 października 2016

Konwersja w e-commerce Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Bartnik

Konwersja w e-commerce Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Bartnik
„Konwersja w e-commerce” to książka o tym, co w prowadzeniu sklepu internetowego jest najtrudniejsze.

O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków. 

To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.

Praktyczny poradnik w wygodnym formacie
Poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie przychodów i zysków e-sklepu!

Jeżeli chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z “Konwersją w ecommerce”. Na książkę składa się 13 rozdziałów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.

Dzięki książce dowiesz się m.in.: 
Jak zwiększyć konwersję - jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu .
Jak każdy, tak i Ty potrzebujesz wskazówek, które wyznaczą nowe kierunku rozwoju Twojego sklepu. Nieraz zadajesz sobie pytania: „Czym mam zająć się teraz? Które zmiany czy poprawki najbardziej wpłyną na moje zyski? Co mogę zrobić, aby zwiększyć sprzedaż?”. Odpowiedzi na te i inne nurtujące Cię kwestie znajdziesz na kolejnych stronach książki.

Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy, kto:
Już wie, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie.
Szuka prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż.
Chce uzyskać skondensowaną wiedzę, której zastosowanie przyniesie duży zwrot z inwestycji!
Dzięki zastosowaniu porad zawartych w tej książce sprzedaż w Twoim e-biznesie powinna wzrosnąć, a to przełoży się na wypracowywany zysk. Opisaliśmy tutaj jak można wybrać i wdrożyć najlepszą strategię konkurowania z innymi sklepami ze swojej branży i odróżnienia się od innych, a także jak stworzyć własne, niezależne źródła promocji i uniezależnić się od rosnących cen płatnej reklamy. 
Po przeczytaniu „Konwersji w e-commerce” będziesz mieć głowę pełną sprawdzonych technik i metod, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencją i po prostu więcej zarabiać.

Brak komentarzy: